piątek, 15 sierpnia 2014

Prologue

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego lód i ogień nie idą ze sobą w parze? Dlaczego każda historia nie może być szczęśliwa od początku, do końca? 
Ktoś sobie wymyślił, że nasze życie nigdy nie jest łatwe. Spotykamy się z przeciwnościami losu, często zastanawiając się, po co? 
Ludzie przyjęli, że dobro i zło, również nie może żyć razem. Każde z nich ma swój własny świat. 

A jakby tak, zrobić wszystko inaczej? Zetknąć ze sobą dwa, całkiem inne charaktery. Dwóch ludzi, żyjących w nieco innej rzeczywistości.
Spróbujmy postawić ich na swojej drodze, a przekonamy się, co z tego wyniknie.

***
  Ona -  modelka z wieloma innymi pasjami. Wrogo nastawiona do płci przeciwnej.
Na ogół egoistyczna i samolubna, jednak głęboko w środku jest bardzo wrażliwa.

On - światowej sławy piłkarz, mający wielu przyjaciół. Zdaje sobie sprawę, że może mieć każdą i świadomie to wykorzystuje. Lecz tak na prawdę wciąż ma nadzieję na prawdziwą miłość. 


 ***

 Co by się nie działo - pamiętajcie

NOTHING HAPPENS WITHOUT A REASON.
 NIC NIE DZIEJE SIĘ BEZ POWODU  

_________________________________

Witam Was na moim nowym blogu :) Będzie to moja druga historia (mam nadzieję, że wypali). Co mogę powiedzieć.. mam nadzieję, że losy Cailin (odsyłam do bohaterów), Was zaintrygują i będziecie chcieli je czytać. Szablon jest tymczasowy.
Pamiętajcie, że komentując, motywujecie mnie do pisania :)
Do pierwszego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz