niedziela, 14 września 2014

Liebster Award

Dziękuję bardzo Weronice Müller za nominację, szczególnie, że pierwszy raz biorę udział w tej zabawie ;)

~***~

1.Co daje Ci pisanie bloga/blogów?
Dla mnie jest to coś wyjątkowego. Mogę przelewać myśli na bloga. Mam całkowitą kontrolę nad akcją, mieszam w głowach bohaterów. Ogólnie czerpię dużo frajdy z pisania.

2.Czy jakiś blog jest dla Ciebie inspiracją?
Jeśli chodzi o ten blog, to zupełnie przypadkiem natrafiłam na opowiadanie Danger, z Justinem Bieberem w roli głównej. No i nie powiem, zaintrygowało mnie to, gdyż uwielbiam takich mężczyzn, jakkolwiek to zabrzmiało. Pomijając moje zamiłowanie.. Uznałam, że taki pomysł, stawiający Marco w zupełnie innym świetle niż my sobie go wyobrażamy, będzie ciekawą przygodą :) 

3. Trenujesz jakiś sport?
Tak. Z piłką nożną jestem związana od dziecka. Zaczynałam oglądając mecze, aż w końcu spróbowałam swoich sił. To super sprawa. Gorąco polecam!

4. Ulubiony klub piłkarski i dlaczego właśnie on?
Moje serce całkowicie opanowała Borussia Dortmund. Dlaczego?  Pokazują, że mimo przeciwności losu nigdy nie przestają nas zaskakiwać. Uwielbiam wszystkich. Począwszy od piłkarzy, sztabu szkoleniowego, kibiców, na Pszczółce Emmie skończywszy. Mamy solidną drużynę. Owszem, zdarzają się i gorsze momenty, ale szybko potrafimy się podnieść. Moim największym marzeniem jest zobaczenie meczu BVB z Południowej Trybuny Signal Iduny Park. I głęboko wierzę, że kiedyś mi się to uda ;)
5. Ulubiony piłkarz?
Mam ich wielu. Lecz najbliższy jest mi Marco Reus - jak większość z Was pewnie zdążyła zauważyć.
6. Masz jakiś autograf od sławnej osoby?
 Jeśli chodzi o sportowców, to posiadam autograf Marco Reusa, pozostałe cztery jeszcze nie doszły (bez skojarzeń, zboczuchy!) i Krystiana Herby. Oprócz tego Margaret i Andrzeja Piasecznego.


7. Największe marzenie?
Zupełnie przypadkowo zostało zawarte w pytaniu czwartym.


8. Ile masz lat?
26.03 skończę 16.

9. Plany na przyszłość?
Od wtorku będę najszczęśliwszą osobą na świecie. Jest coś lepszego od wieczorów z Ligą Mistrzów? ;)

~***~

Ja nominuję:
http://welle-huge-little-problem.blogspot.com/
http://mein-weltmeister.blogspot.com/
http://milosccierpliwajest.blogspot.com/
http://nie-potrafie-z-ciebie-zrezygnowac.blogspot.com/
 
 ~***~ 
 
Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Czym się interesujesz?
3. Ulubiona dyscyplina sportu i dlaczego?
4. Za kogo trzymałaś najbardziej kciuki podczas Mundialu w Brazylii?
5. Jak oceniasz szanse BVB na ten sezon?
6. Z jakiego miasta pochodzisz?
7. Ulubiony piłkarz?
8. Który stadion chciałabyś odwiedzić najbardziej?

~***~ 

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację!
xx.
 
w niedalekiej przyszłości możecie spodziewać się nowego rozdziału
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz